De volgende vragen worden het meest gesteld door onze klanten. Met als eerste de meest voorkomende vraag.
Wij repareren de meeste problemen de dag zelf afhangend van de moeilijkheidsgraag van het probleem. Indien er onderdelen moeten besteld worden kan dit langer duren, de meeste onderdelen worden binnen de 1-3 dagen geleverd.
We beseffen hoe moeilijk het kan zijn om zonder uw computer te zitten, daarom proberen we altijd zo snel mogelijk aan de slag te gaan en de reparatie dezelfde dag nog klaar te hebben.
De reparatie zal altijd afhangen van het probleem dat opgelost moet worden. Aangezien sommige problemen zeer complex kunnen zijn kunnen kosten soms oplopen. Omdat we graag transparant werken zal de technieker u op voorhand op de hoogte stellen indien hij denkt dat de reparatiekost hoog kan oplopen.
Voor bepaalde reparaties hanteren we een vast tarief, zoals voor; een windows installatie, MacOS installatie, Besturingssysteem activatie, office installatie, ..
Bij IRComputers hanteren we een hands-on personal mentaliteit. U heeft de mogelijkheid om direct met de technieker te spreken die aan uw apparaat zal werken. Hierdoor kunnen misverstanden voorkomen worden en kan het probleem in detail uitgelegd worden aan de technieker. Wij hanteren ook een “inhouse – repair” manier van herstelling, dat wil zeggen dat wij het apparaat niet opsturen naar de fabrikant maar het probleem zelf oplossen waardoor u zo snel mogelijk terug gebruik kan maken van uw computer of laptop.
Natuurlijk, we repareren laptop schermen voortdurend, het is dan ook de meest voorkomende reparatie omdat het goedkoper is dan een nieuwe laptop kopen. Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte, vergeet niet je model te vermelden.
We hebben verschillende schermen in stock en kunnen daardoor uw scherm zeker binnen de 2 dagen vervangen. Zoniet geven we u de optie om een scherm te bestellen en vermelden dan ook de totaalkost (scherm + reparatiekost).
Wij gaan altijd met de uiterste zorg met uw data om. Hierbij hanteren wij bepaalde protocollen waarbij uw data enkel offline wordt overgezet, waardoor er geen verbinding is met het internet en niemand anders aan uw data zou kunnen. Dit zorgt voor een verhoogde veiligheid van uw data en verkleint de kans op een data-leak.
Ook zijn we op de hoogte van het “Data Protection Act” en alle data dat we in ons bezit hebben wordt strikt confidentieel gehouden.
Wij houden ook enkel data bij indien dit strict nodig is voor toekomstige reparaties, maar dit gebeurd enkel in uitzonderlijke gevallen.
Omdat we zeker zijn van ons kunnen krijgt u bij elke reparatie 1 maand garantie. Indien u een apparaat of accessoire hebt aangekocht, krijgt u hierop 3 maanden garantie. Met andere woorden, u hoeft zich geen zorgen te maken als u klant bent bij ons.
Let op: Artikelen die in de winkel aangekocht zijn, kunnen niet geretourneerd worden.